Levertijd, Verzenden en Retourneren

Levertijd

We maken de Toeties speciaal op bestelling en starten met het maakproces zodra je bestelling compleet is. Omdat al onze accessoires speciaal voor jou met de hand worden gemaakt, is de levertijd wat langer. We verzenden je bestelling binnen een week. 

We houden je altijd op de hoogte van de status van je bestelling. 

Heb je een product snel nodig, bijvoorbeeld als cadeau? Neem dan gerust contact met ons op - we kijken graag samen naar een passende oplossing. 

Verzending

Bij elk product vind je de beschikbare verzendopties. 

Bestellingen worden verzonden via DHL of PostNL. Past je bestelling door de brievenbus? Dan verzenden we deze als brievenbuspakketje met verzendkosten van €2,99. Voor pakketjes bedragen de verzendkosten €4,99.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code van de postbezorger waarmee je de levering kunt volgen.

Bij Toeties streven we naar een snelle en veilige verzending van onze producten. We adviseren om bij pakketten te kiezen voor levering bij een ophaalpunt - dat scheelt vaak een rondje langs de buren of een zoektocht naar het pakket. 

Je bent altijd van harte welkom om je bestelling op afspraak op te halen in ons Atelier in Den Haag.

Let op: De verzendkosten gelden voor bestellingen binnen Nederland. Neem voor verzendingen buiten Nederland contact met ons op. De verzendkosten buiten Nederland zijn hoger. 

Retourbeleid

We maken jouw Toeties speciaal voor jou op bestelling, daarom geldt het wettelijke herroepingsrecht (de 14 dagen bedenktijd) hier niet. Dat betekent dat je geen retour kunt sturen of annuleren omdat je je hebt bedacht, zodra wij met jouw bestelling zijn gestart.

Natuurlijk willen we wél dat je helemaal tevreden bent met je aankoop bij Toeties en blijft onze kwaliteit belangrijk:

Is er iets mis met het product? Neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op via e-mail, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Denk aan vervanging, herstel of terugbetaling als dat nodig is.